האם ארה"ב איימה שלא לתמוך בישראל ?

    ישראל פריי No Comments on האם ארה"ב איימה שלא לתמוך בישראל ?
    23:38
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on מתארגנים לקראת חג השבועות? ב'מקס סטוק' תמצאו הכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מתמודד עם ביקורת קשה שעולה מהצד הימני במפה הפוליטית, הדורשת ממנו לפעול ביד נחושה נגד גל הטרור המציף את רחבי יהודה ושומרון ואת רחובות ירושלים. ערוץ 2 חשף אתמול כי לכאורה, נתניהו טוען בפגישותיו עם ראשי ההתיישבות, כי הוא מנוע מלהכריז על בנייה נוספת בהתנחלויות, בעקבות הלחץ הבין לאומי, ולפי הפרסום, טוען נתניהו כי ארה"ב שיגרה איום מפורש לפיו, אם ישראל תחדש את הבנייה, מהטלות וטו ארה"ב תפסיק לעמוד לצד ישראל, ותימנע מהטלת וטו על הצעות חד צדדיות להקמת מדינה פלסטינית באו"ם.

    אחרי שבישראל הכחישו בתוקף את הדיווח על התערבות אמריקאית בוטה שכזאת, הכחיש אמש דובר מחלקת המדינה האמריקאית מארק טונר את הדברים והבהיר: ארה"ב רואה את ההתנהלות באזור בעין חיובית, ולא היה לה שום כוונה לשלוח איום שכזה.

    "אני מודע לדיווחים מעין אלה, ואני יכול לומר שהם שקריים. עמדתנו בנושא ההתיישבות ידועה לישראל, ואנחנו אמנם לא נוהגים לחשוף שיחות פרטיות, אבל אני רוצה לקטוע את הסיפור הזה באיבו. לא הוצב שום סוג של אולטימטום". הוא גם שיבח את צעדי ישראל שפועלת להרגעת הרוחות סביב נושא הר הבית, ואמר שפעולותיה עולות בקנה אחד עם הרצון האמריקני להחזיר את הסטטוס קוו והשקט לאזור.



    0 תגובות